torsdag 9 december 2010

Dag 94-95

Igår va det julfest på jobbet och det va inte det lättaste. Julbordet bestod inte av några grönsaker alls, bara massa sill, lax, köttbullar, skinka, potatis i olika former, pajer m.m. jättegott å fint men lite svårt när man ska äta enligt handflatemetoden... så som ni kanske förstår så blev det inte helt optimalt..

I övrigt var festen jätterolig, vi började med tipsrunda i lag och därefter blev man placerade på olika runda bord a ca 8 pers/bord.. jag fick bl a regionchefen till bordet vilket var kul! Efter maten så blev det julklappslek där man slogs om paketen å det blev många goa skratt.. Sen va det kaffe å efterrätt å sen så blev det Dansgolv i matsalen och så riggades Singstar upp i ett annat rum med storbildsskärm.. Riktigt kul! Jag å min kollega Camilla rockade loss till Robbie Williams "Let me entertain you", vi e inga skönsjungare men det gick väldigt bra ändå å vi fick applåder ;D

Idag har jag varit så otroligt trött, trots jag somnade innan tolv å gick upp vid åtta så har jag kämpat för å hålla ögonen öppna idag... varit dålig i magen igen, både igår å idag också.. ingen höjdare..

jag hade tänkt träna på Itrim efter jobb idag, men jag va så slut när det väl va dags så jag gick hem å vilade mig.. Mange skulle på julfest så jag skjutsade honom dit å sen fick jag massa energi å städade å diskade så här blev lite ordning här hemma, och sen drog jag igång Wii Fit å körde loss med lite träning här hemma :D så jag fick ju rört på mig iaf!

Imorgon ska Mange på en annan julfest med kunder och då ska min goa gamla vän Isabelle komma hit med sin hund å äta middag å mysa med mig. Vi har inte setts sen i våras så det ska bli så kul att ses!! Jag har handlat en massa nyttigheter inför imorn, tänkte bjuda på lax med rotfrukter, och fruktsallad till efterrätt :)

Nu e det dags att sova!!!! Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar