lördag 25 december 2010

Dag 111

Tiden går alldeles för fort, man har sett fram emot julen så länge å nu e julafton redan över.. Men vi bor kvar hos mina föräldrar å myser med familjen t o m annandagen å det känns bra.. här e så lugnt å skönt i Falsterbo!!

Nu e det dags att packa på sig varma kläder för nu ska vi ut å åka pulka med mina syskonbarn!! ;D

Uppdaterar senare.. kraaam

Ja pulkaåkning blev det minsann, men inte länge för det va så himla kallt! Sen har vi hållt oss inne å myst :) vi har precis tittat på gamla filmer som pappa spelat in, t ex julen för 8 år sen m.m. sjukt kul att se!

Inte mkt promenerande tyvärr, å ingen ordning på maten. nya taf imorn! Blev grymt peppad när jag tittade på de ganla filmerna å såg mig själv sa smal å fin för 8 är sen å hur jag sen svällde lite for varje år... I don't like!

Men nu e det sovdax! Kram å gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar