lördag 28 maj 2011

Dag 269

ojoj detta har varit en spännande morgon!! Jag, sambon, hans syster, hennes sambo och en vän till oss åkte till Eslövs flygfält för att Mange, Mariann och Sigge skulle hoppa fallskärm.. Mange fick det i 30års present av sina systrar å jag har inte funderat så mkt på det... men när vi körde dit så mindes jag hur jag pratade om fallskärmshoppning redan när jag gick i gymnasiet.. har velat det länge.. men aldrig tagit tag i det... När vi kom fram å de fick börja ta på sig grejerna så blev jag sååå sugen och avis... jag hade hört att man inte fick hoppa om man hade ryggproblem så jag pratade med han som äger stället och han sa att det inte va nån fara.. då frågade jag om jag också kunde hoppa.... men det fanns inte plats för mig förrän senare under eftermiddagen å då kunde vi inte... men jag ska banne mig göra det en annan dag... jag börjar fundera på om jag ska göra det i Nya Zeeland istället när vi åker dit i höst... ska kolla upp det :) tjohoo!

Strax e det dags att åka till stallet :) I'll be back!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar