onsdag 25 maj 2011

dag 266

Har fått massor gjort idag på jobb och jobbade över lite för att få undan. Imorn ska vi nämligen ha ett stort kundevent som bl a jag är inblandad i så då kommer jag inte hinna med det vanliga så mkt..

Har känt mig väldigt negativ idag men det e nog pga lingonveckan.. blir lite knasig då ;) men det e under kontroll.. det e nog därför mitt sötsug e så Extremt denna veckan oxå.. Jepp, blev choklad idag oxå.. två rutor 70%ig..

Hade en väldigt stark å känslomässig dröm inatt om min första kärlek.. det e nog oxå anledningen till dagens humör.. mina drömmar kan verkligen påverka mig väldigt starkt känslomässigt.. men det e bra med starka drömmar.. en psykolog, som jag gick till under en tuff tid i mitt liv, var väldigt imponerad när jag berättade om mina drömmar.. han tyckte det verkade som att mitt undermedvetna bearbetade mina känslor oerhört bra vilket inte e så vanligt.. så jag e tacksam för mina drömmar, även om jag inte alltid förstår dem..

Idag lagade vi rökt fläskytterfilé med rotfrukter i ugnen och sallad.. kändes som en bra måltid.. blev lasagne t lunch vilket va Mums.. glömde dock fota idag oxå...

En stund efter middagen begav vi oss ut på en ordentlig powerwalk.. blev ca 1 timme å kändes himla bra :) måste komma ut MER bara.. svårt att hinna för tillfället.. men det ska gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar