söndag 15 maj 2011

Dag 252-255

Ligger i sängen å följer röstningen på ESC på aftonbladet.. Har varit hos en kompis å sett bidragen men blev så trött så jag gick hem när det blev röstning... men nu kan jag inte sova så nu följer jag det ändå ;) Jag e väldigt impad, trodde aldrig att Eric Saade skulle ligga så bra till.. kul!! tyckte dessutom att det va ovanligt många bra bidrag i år i ESC...

Dagarna i Stockholm har varit supertrevliga men intensiva... jag e som sagt helt slut trots att jag sov från 22 igårkväll (fredag) till 9 imorse... Onsdagen va himla trevlig med möte hela dagen med stockholmskollegorna å sen käkade vi supergod mat på en fransk lite restaurang i gamla stan.. myyysigt å gott! Vid åtta tog jag taxin ut till kursgården på Lidingö å det va ju så strålande väder så jag tog mig en härlig promenad ner till stranden å njöt :)

De följande två dagarna var två av de mest intensiva dagarna i mitt liv.. Det va en kurs i presentationsteknik å vi fick hela tiden övningar med extremt lite tid på oss att förbereda en presentation där vi sen blev filmade när vi höll den... en och en... sjukt nervöst å hård press... men det va ett riktigt härligt gäng å jag knöt många bra kontakter vilket aldrig är fel ;) och jag lärde mig såklart mkt om vad jag ska tänka på när jag håller prresentationer!!

Jag sov dock sjuukt dåligt alla tre nätterna i stockholm... vet inte varför men jag vaknade flera gånger varje natt å va helt slut varje morgon.. det va så skönt att få sova i sin egen säng inatt... å nu e det dags att sova...

Grattis Sverige som kom 3a i ESC... inte illa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar