onsdag 4 maj 2011

Dag 245

kort inlägg blir det idag ändå :) Precis hemkommen från en helkväll med kollegorna. Först bowlade vi å då vann mitt lag, mkt stolt!! Sen så gick vi å käkade middag å jag beställde en fisksoppa som smakade precis som Itrims fisk & skaldjursgryta .. ha ha.. very najs!

bowlingen e ju lite träning men idag har jag kört hårt med promenaderna.. promenerade till jobb (15 min) från jobb till bowlingen (ca 25 min) och promenerade hem ( ca 45 min) så det känns bra. Ska försöka fortsätta hålla igång promenaderna för det ger så mkt!

Idag visade vågen uppgång, nämligen 74 så nu får jag ta i med hårdhandskarna igen... genom att köra mer promenader, mindre sött och mindre kolhydrater.. så ska det ordna sig ;) Tycker faktiskt det är lite spännande att det gått upp lite, lixom lite intressant att få lära sig balansen.. för det kommer ju gå upp å ner i olika perioder... så e dte för alla! bara man har kontroll på det å tar nya tag... som min goa läsare Katarina skrev nyligen, så e det inte hela världen att man faller dit nån gång, bara man tar nya tag nästa dag... vi faller ju inte på samma sätt längre...

Imorn blir det stallet men Jack har lite ont i ryggen så jag ska inte rida utan ska longera honom så han bara får röra lite på sig å mjuka upp ryggen...

Nu blir det bedtime!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar