måndag 16 maj 2011

Dag 257

Måndag å full fart på jobb... känt mig stressad å haft mkt att göra samtidigt som det inte känts som jag fått nånting gjort... aargh.. Efter jobb åkte jag till stallet å red för första gången på 1,5 vecka typ... jättemysigt!! Slappnar verkligen av när jag e i stallet!! Lovely..

Tänkte jag skulle börja fota mina måltider å redovisa i bloggen men glömde bort det idag.. bra början... ha ha... Tänkte jag skulle göra det för att hålla lite mer koll på mig och vad jag äter... så det ska jag försöka med imorn! :)

Dagens måltider iaf skriftligt:
Frukost - yoghurt med banan å dinkelmusli
Lunch - Cevapikött å sallad med ett halvt pitabröd
eftermiddag - 1 äpple + 1 banan
kväll - 4 knäckebröd med leverpastej + 1 persika

Ingen bra middag som ni ser men det e just därför jag måste ta tag i att skriva upp maten (och fota så blir det ju roligare för er)..

Jag har sen jag började på Itrim följt ganska många bloggar där andra Itrimmare kämpar mot kilona.. Nu e det många som knappt skriver i sina bloggar längre å jag saknar det så!! Tycker det e så mysigt att varje eller varannan dag gå in å kolla vad de haft för sig...

Jag kommer fortsätta blogga iaf! När jag känner mig färdig med denna vikt-bloggen (förmodligen på årsdagen från när jag började på Itrim, dvs 6 september) så ska jag sätta igång med min gamla blogg igen.. den kom jag aldrig igång med ordentligt men nu e jag så inne i att blogga regelbundet så det tänker jag fortsätta med.. Hoppas några av er tycker det e kul å vill fortsätta följa mitt bloggande :)

Skriv gärna om ni har några synpunkter på mitt bloggande!! :)

Natti natt!!

3 kommentarer:

  1. Jag går in här varje dag i alla fall! Håller med om att det känns lite tunnt i många bloggar nu för tiden men det är väl så att det blir svårare att ha något att skriva om när man hållit på ett tag. Samtidigt vill man ha något att läsa, eller hur? :-)

    SvaraRadera
  2. PHD: kul att du hänger med ;) Ja det blir ju mindre å mindre om vikt/motion/itrim... så min blogg blir mer å mer en vanlig blogg... jag tycker det e skönt att skriva av sig.. har alltid skrivit dagbok innan å det här e ju som en modern dagbok fast offentlig.. :)

    SvaraRadera
  3. Klart att du ska fortsätta! Jag hänger här väldigt ofta också. Du är verkligen en inspirationskälla. Nu har jag rensat ut alla för stora kjolar och byxor. I helgen ger jag mig på tröjor. Fast det känns som de är lättare att behålla fast de är lite stora- det gör inte så mycket...
    Kram Katarina

    SvaraRadera