torsdag 19 maj 2011

Dag 260

Idag har det fortsatt likadant på jobb... känner mig trist som beklagar mig över stressiga dagar.. men så är det... ska bli skönt med helg!!

Idag va det riktigt dålig planering med maten, men så blir det ibland å det e lika bra att redovisa det också.. Jag glömde fota maten hela dagen så det blir bara skriftligt idag...

frukost - smoothie
lunch - kycklingfile med potatis å pebresås
mellanmål - snittar å bubbel (då vi firade av en kollega som går i pension idag)
middag - en banan innan stallet å stekt blodkorv när jag kom hem... (inte en enda salladsbit)

Ingen höjdaremeny för dagen men men, bättre ska det bli!!

Åkte till stallet efter jobb å det va lika mysigt som vanligt.. ännu bättre till och med.. jag skrittade ut på fälten med en annan tjej från stallet å det kändes så bra.. E ju ganska nervös av mig när jag ska rida ut på jack men det gick finfint.. sen red jag en ordentlig runda på banan också så både jag å Jack va trötta...

Imorn är det en efterlängtad fredag.. fullt ös under dagen å sen ska jag ha en riktigt lugn kväll med min darling... å sen e det bröllop på lördag!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar