tisdag 24 maj 2011

Dag 264-265

Halloj kära vänner!
Det e så störigt för ofta på nätterna när jag ska somna så kommer jag på en massa superintressanta saker att ta upp på bloggen men nästa dag har jag glömt vad det är.. jag har alltid lite svårt att somna så jag brukar fundera på en massa djupa saker... borde skriva upp dem i fortsättningen..

De senaste dagarna har inte varit så nyttiga för jag har varit lite känslomässigt instabil... Den där tiden på månaden i samband med att jag hade ett jättebråk med en familjemedlem i helgen... det har väl löst sig men känns fortf inte helt bra.. suck... så jag har fallit för frestelserna å varit lite deppig... men jag skiter i det just nu.. vet att det inte är nåt långvarigt så det går över.. å det e inte så att jag vräker i mig mat... jag har hållt mig till bra mat 4 ggr om dagen men sen har jag ätit en bit choklad eller lite glass... så det e inte helt katastrof.. men det e ju inte bra att äta sött varje dag...

Alltid när jag e lite deppig så kommer allt fram som jag inte gillar med mig själv å jag analyserar genom ALLT... just nu sitter jag å stör mig på att jag e så jäkla feg med hästen... att jag inte bara kan komma över rädslan för att han ska skena iväg... jag vill ju inget hellre än att kunna rida ut... ARGH!!

imorn ska jag ut på lång powerwalk elle rpå en joggingrunda.. får se hur jag känner mig imorn. e jag arg å frustrerad så e det bra å jogga för å bli av med aggressionerna ;)

nu ska jag se lite Depserate Housewives!! kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar