söndag 15 maj 2011

Dag 256 - lite foto å film

Sov länge idag å börjar äntligen känna mig utvilad... efter frukosten har jag å sambon varit ute på promenad å nu ska vi strax iväg å handla lite för sen kommer hans familj på besök å så ska vi grilla Cevapi :)

Lägger upp en liten film på när vi va på 3-kamp på Laserdome å jag fick åka tjuren ;) Jag gjorde den för nåt år sen å lyckades då bara hålla mig kvar i 4 sek men nu gick det lite bättre ;) Men svårt e det!! Detta e från när vi hade möhippa för fina Sara som gifter sig nästa helg!!



Sen så lägger jag upp ett litet foto på mig i den lila klänningen jag hade på 30-årsfesten förra helgen... blev tyvärr inte fotas i helkropp men här kan ni se lite grann iaf ;) Tycker så mkt om den klänningen!! hihi



Kram på er!!

UPPDATERING:

Haft en riktigt mysig dag.. Blev en hel del mer promenerande då Manges ena syrra tog med sig sin pojkväns 4 månaders valp.. den kissade inne i vår lägenhet 2 ggr trots att vi va ute med den flera gånger.. men så kan det gå när man e liten..



god middag blev det iaf med cevapi å sallad å pitabröd.. Tänkte äta bara cevapi å sallad till lunch imorn, perfekt med rester :)

Vägde mig idag för jag kände att det inte va så stabilt å vågen stod på 74,6 kg vilket innebär att jag gått upp denna veckan.. nu e det ju alltid dumt att väga sig på en söndag efter allt helggottis men jag kände att jag behövde det för jag glömde i fredags.. Denna veckan har det blivit mkt vin (3 kvällar) å massa god mat å fika å alldeles för lite motion.. det va ju bara lite promenader å så den där joggingturen i tisdags... då märks det direkt att man är ur balans..

Så nya tag imorn... Blir förmodligen ridning imorn, sen på tisdag ska jag följa med min vän Sofie till Friskis å Svettis på ett träningspass, onsdag ska jag ut med jobbet så då blir det vilodag, torsdag ridning å fredag tänkte jag nog jogga... lör blir det kanske ridning å söndag vila... Tja, det e planen iallafall så får vi se om det håller ;) å så INGET godis å trams... egentligen inte vin heller men kommer nog ta ett glas champagne eller vin på onsdag när vi ska fira av en kollega som går i pension.. å så på lördag blir det undantag för då ska vi på bröllop!! tjohoo!!

Ska bli spännand eatt se om vågen hamnar rätt tills på fredag ... känns ok att pendla lite mellan 72-74 men inte mer än så!! å helst ligga runt 72 en normal vecka... Så jag ska nog köra lite LowCarb vissa måltider denna veckan också.. Hjälper ju till att hamna rätt..

Nu e det sleepy time!! Nighty night, don't let the bed bugs bite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar