fredag 27 maj 2011

Dag 268

Hade så ont i ryggen å framförallt mina axlar igår, plus nackspärr... och hade haft det i två dagar.. förmodligen en blandning av överansträngd å spänningar... så när jag skulle sova så drog jag fram min spikmatta å la mig på den å låg där å halvsov i 30 minuter innan jag tog bort den å somnade på riktigt.. vaknade imorse å va mjuk å fin i ryggen, ingen värk alls!! Älskar min spikmatta och rekommenderar den starkt!!

Idag har det varit lite lugnare.. skönt ;) har inte känts som fredag.. snarare onsdag... så det känns som jag borde gå å lägga mig nu för att man ska upp å jobba imorn.. men det måste jag ju inte..

Efter jobb så körde jag till stallet för grillfest :) riktigt mysigt blev det... Eftersom det va regnigt så radade vi upp bord å stolar i stallgången så hästarna stod å hängde med huvudena ut hos oss å undrade vad vi hade för oss.. he he, myyyys!!

Grillningen


dukningen i stallgången :)


MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar