onsdag 29 juni 2011

Dag 301 - träningsvärk på G

ja det va tur jag inte tog i allt jag kunde på cirkelfysen igår för då had ejag nog inte kunnat röra mig.. det gör ont när jag går å rör mig å t o m när jag ska häfta papper med häftapparaten.. ha ha.. men det e inte lika illa som förra gången ;) men det blir säkert värre imorn, får se hur det känns då.. bra träning det där!

Idag va det stallet efter jobb... Det va så varmt så hästarna va svettiga trots de stod i stallet.. sjukt varmt med andra ord!! Därför va vi inte så sugna på att köra hårdträning på ridbanan.. det blev en uteritt på 30 minuter istället vilket va riktigt härligt!! ;) Jag jobbar på med att komma över min osäkerhet när jag rider ut älskade Jack. Det SKA gå!! har dock inte galopperat ute än!

Nu e det bed time för imorn e det upp tiiiiidigt å möta fina tjejerna Josefin å Petra redan kl 7 för frukost på Espresso House ;) Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar