fredag 1 juli 2011

Dag 302 - redan helg!

Jag som trodde jag va kvällsmänniska.. men jag är tydligen en väldigt tidig morgonmänniska.. jag som brukar ha så svårt att gå upp vid sju-halv åtta… NU har jag kommit på knepet.. min kropp vaknar strax innan kl SEX! Jag vaknar då varje morgon, och Mange med.. jag har bara aldrig kollat på klockan förut vad den är då när vi vaknar å småpratar lite.. Jag e klarvaken då.. men ligger kvar å somnar därför om efter en kvart.. å det är DÅ jag blir så trött! Jag insåg detta igår å testade därför imorse.. samma sak, vaknade vid samma tid.. å småpratade.. men bestämde oss för att somna om för att inte bli trötta för tidigt ikväll.. det e ju ändå fredag ;) Vi bestämde iaf att nästa vecka ska vi prova att gå upp då vid sextiden.. äta frukost i lugn å ro å ta en promenad om det inte regnar för mkt.. Ska bli mysigt! Å spännande att prova denna nya rutin! (jag misstänker dock att detta är ett tecken på att jag börjar bli gammal.. ha ha)

Denna helgen kommer handla om att ta tag i massa saker, såsom min 30års fest, bokningarna på fiji samt planera lite om bröllopsfesten… Vi ska försöka få med lite relax också.. känns faktiskt ganska skönt att det ska vara regnigt.. då behöver man inte få ångest av att sitta inne ;) Ska även se till att få med en joggtur!

Helgen börjar dock med en kväll på stan med vännen Linda. Dinner and drinks! Looking forward to it :D

UPPDATERING:

haft en fantastisk kväll på Carib Kreol på Möllan.. åt en Mahi-mahi fisk med sötpotatiskaka å melon.. sååå gott!! å så drack jag två ananansmojito å en annan romdrink... mojiton mrd ananassmak va nog den godaste drink jag druckit... MUMS!



Ska LÄTT dit igen!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar