tisdag 28 juni 2011

Dag 295-300 Midsommar å annat skoj

ojoj, tiden går fort när man har roligt.. Spenderade hela midsommarhelgen i Falsterbo hos mina föräldrar å det va härligt! Trevligt folk å massa gott! Jag bakade tårtorna å gjorde då dessa två godingar:



I Falsterbo är det en midsommar tradition med "Gåsaloppet".. Det är lag som går på ett par långa "skidor" (träplankor) längst en av gatorna :) de är utklädda å kan få stilpoäng för spex eller andra tricks ;) här e ett av lagen :



Så jag visade sambon detta å sen gick vi in till midsommarfirandet i stadsparken.. Myspys, där har jag firat många midsommaraftnar!! Kul att få visa det för Mange.

Midsommardagen så myste vi vidare i Falsterbo och tog bland annat en riktig långpromenad på 2 h bland annat på stranden :) Älskade Falsterbostrand!



Det blev tyvärr ingen joggingtur... tur jag inte e så troende med tanke på kommentaren i förra inlägget ;) Det blev däremot långpromenad å ridning.. alltid nåt..

Idag så tränade jag Cirkelfys på Friskis å Svettis med min vän Sofie. Vi cyklade både dit å hem å det tog ca 30 min enkel väg... sjukt trött efter den hårda träningen!! ska köpa 10kort där så kan jag varva ridningen med cirkelfys! Och så måste jag komma igång med joggningen.. 2 månader kvar till IForm-loppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar