lördag 11 juni 2011

Dag 283 - barnvakt

Hej å håå, full rulle!!

Dagen började med att jag åkte till stallet, det va varmt å svettigt och jag invigde de nya ridbyxorna som va jättesköna!! Men hjälp vad osmart det är med ljusa ridbyxor.. känns ju trist att va orolig för fläckar när man e i stallet.. mina förra va svart/grårutiga å där syntes inte smutsen så där tänkte jag aldrig på det.. men fina e dom ;)

Efter stallet så hämtade jag upp min ena systerson i Falsterbo å tog med honom hem. Väl hemma så lunchade vi å inväntade mina andra två syskonbarn som kom strax efter.. De ska va hos oss hela dan idag och sova över å imorn ska vi åka till Tosselilla med dem hela dan... vi kommer nog va helt slut på söndagkväll! ;) Men det e kul!!

Idag har vi varit å spelat minigolf, ätit glass på glassfabriken, ätit pizza, badat kvällsbad på stranden och nu e det mys med lördagsgodis framför TV:n... massa onyttigt med andra ord!! men det e mest barnen som äter, även om jag klämt i mig både en halv pizza å en liten glass..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar