fredag 10 juni 2011

Dag 282 -nu e det fredagsmyyyys

Idag har jag haft sååååå ont i mina stortå-naglar... de blev ju blåa å gjorde asont efter skidresan för 3 månader sen. Och de gör fortfarande ont å det har t o m blivit värre nu!! Gör asont att ta på strumpor :( konstigt nog är de enda skor som inte gör ont faktiskt ett par lågklackade pumps.. men dock med klack. så dom hare jag på jobbet. Men jäklar vad det gör ont..

I övrigt har jag haft en bra dag.. Internrecision har varit hos oss hela veckan och lämnade idag men det verkade som allt gått finfint. puh! ;)

Efter jobb gick jag å fick massage, jätteskönt! Sen körde jag till Eko-hallen å köpte ny ryktborste å hovkrats till hästen för de gamla har försvunnit spårlöst.. och sen åkte jag till Hööks å köpte nya ridbyxor.. Jag har haft kvar mina gamla som är ett par storlekar för stora.. riktigt säckiga.. Kände mig jättefin i de nya tighta ;D De ska invigas imorn!!

Mina planer för kvällen blev tyvärr inställda men det e inte fel med en hemmakväll med darling <3 VI har lite att städa här hemma för imorn kommer mina tre syskonbarn å ska va här hela lör å sön.. på söndag ska vi åka till Tosselilla å ha kul! :D

Så nu blir det lite röj å sen blir det jordgubbar å mys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar