tisdag 7 juni 2011

Dag 279 - i bilder

Jag e sååå trött nu så jag orkar inte skriva så mkt.. lägger upp bilder från dagen istället ;) Kan iaf kort skriva att det va segt att gå upp imorse, å jag blev trött i huvud å ögon på eftermiddagen på jobb... å sen va det stallet som tog massa extra tid för att jag stod å snacka skit med stalltjejerna i en timme.. så jag kom inte hem förrän vid halv tio... så det blev seeen middag... tur jag tryckte i mig två äpplen vid sex-sju tiden.. Nu e det tack för mig och njut av fotona :)

Mumsig jordgubb och yoghurt frukost



Mysig promenad genom slottsparken till jobb





En mysig kväll med utsikt över hästarnas sommarhage... och därunder e det gången till sommarhagen och sen den lilla sommarflocken.







Avslutningsvis har ni min sena middag, sallad med färsbiffar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar