torsdag 2 juni 2011

Dag 274 - semesterdag 1 av 5

njuter för fullt av minisemestern... igår blev det middag och vin med min darling på Möllan, och därefter mötte vi upp ett gäng vänner på Ölcaféet. Det va en trevlig kväll men vi va trötta så vi stack hem vid tio-tiden å somnade vid elva å sov sen ända till tio i förmiddags.. snacka om att vi behövde sova ut!

Till frukost så mixade jag frysta blåbär, hallon, banan och 2 dl naturell yoghurt så fick jag å sambon vars en supermumsig smoothie.. MUMMA!! (fotot e lite konstigt vinklat så glaset ser kanske väldigt stort ut men det va typ 2 dl smoothie)


efter frullen begav vi oss in till stan, jag behöver ju shoppa sommarkläder.. å snacka om att jag fick shoppat!! Allt detta för bara strax över tusenlappen.. I LOVE H&M!! Här e dagens kap:


Efter shoppingen gick vi till lilla glassfabriken och åt Malmös godaste glass :) jag unnade mig tre kulor: marsipan, fifty-fifty och pistage.. MUUUMMA!


Sen promenerade vi hem å åt sill å potatis.. å nu blir det jordgubbar.. tanken är att gå ut å käka med några vänner ikväll å sen gå på bio å se Pirates of the caribbean...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar