onsdag 15 juni 2011

Dag 284-287 I'm back

Sorry kära vänner, det har varit mkt de senaste dagarna så jag har inte hunnit/orkar skriva... Ska köra en kort sammanfattning för klockan e mycket så det e snart läggdags..

I söndags va vi ju på Tosselilla heela dagen med mina tre syskonbarn (6, 10, 11 år) och vi hade så roligt! Jag har inte varit där sen jag va liten.. Vi badade å åkte massa vattenrutchkanor å sen va det karuseller, radiobilar, grillning, spunnet, socker, djur å massa annat skoj.. Vi hade fått fribiljetter från Länsförsäkringar Bank för att sambon e kund där så det va bara att passa på ;)

både vi å barnen somnade gott på kvällen.. he he..

Som jag har skrivit innan så har jag haft vääldigt ont i mina stortå naglar å väntat på att de ska lossna... å på Tosselilla lossnade plötsligt den första.. yaaay.. trodde det skulle vara ömt men när den väl va av så gjorde det inte ont längre... Skönt!!! Så här såg det ut ;)



Sen har jag varit i stallet med älskade Jack både mån, tis å tor så det har blivit sena kvällar.. Red lektion igår å han gick så himla fint.. känns fabulous!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar