onsdag 22 juni 2011

Dag 294

Somnade tidigt igår å vaknade därför redan 5.30 pigg som bara den.. men det va ju alldeles för tidigt att gå upp så jag somnade om efter en stund.... å sen va jag dödstrött när kl ringde 7.. suck! snart 30 år å har fortfarande inte lärt mig...

Har tyvärr inte blivit nån motion idag heller :( känns inte bra... å jag åt glass på eftermiddagsfikan.. illa illa... och jag blir så trött på mig själv varje gång jag skriver i bloggen... bara massa "nu ska jag ta tag i det här" men det händer ju inget.. :/ Behöver inspiration!! och en spark i r*ven!!!

Innan denna veckan är slut ska jag ha tagit minst 1 st entimmes powerwalk och minst 1 st 3km-joggingrunda!!! As God is my witness... ha ha...

Hoppas på att va tibax med positivt motions-besked imorn!!

Lämnar er med ett foto av kvällens middag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar