torsdag 21 juli 2011

K A O S

Dag 319-322

Ojoj så slut jag e... denna veckan och nästa vecka är majoriteten av mina kollegor på semester.. och av någon djävulusiskt anledning så händer ALLT som inte får hända... och det är INGEN på plats som kan det helt... Så jag sitter där å ringer hit å dit å försöker hitta nån som kan hjälpa mig.. BLÄ! Jag älskar mitt jobb vanligtvis, men 2 av dessa hittills 4 kvällar har jag haft migrän å jag har ont i magen hela dan, framförallt på morgonen.. :( Längtar så tills måndag 1 augusti då några kommer tillbaka...

Har ridit 3 kvällar och det e skönt.. det bästa sättet att varva ner å släppa alla jobbtankar.. Red lektion en dag som gick grymt bra!!, Red ut en dag å det gick också fint, så skönt att min rädsla för det har släppt :D

Håller mitt i allt jobbkaos på att leta lokal till min 30 års fest.. å slutföra alla bokningar inför fiji... inte fått bekräftelse från stället där vi vill ha bröllopet... å detta en bara en del av allt som jag måste få gjort om kvällarna.. puh!!

Sambon har semester denna å nästa vecka så jag har iaf lyxen att få färdiglagad middag varje kväll.. Han t o m överraskade mig igår med att ha dukat upp en jättefin förrätt som vi åt innan jag stack till stallet :) han e bäst helt enkelt!!

Helgen kommer vi spendera i Mölle där vi ska fira min fina syster som fyller 40 år :)

Ni får ursäkta att det blir knapert med bloggandet dessa två kaos-veckor.. I'll bve back ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar