torsdag 7 juli 2011

Dag 308

Det blev ingen promenad igår kväll med vännen, hon skulle bli nästan 2 timmar försenad för hon varit ute och kite’at.. jag väntade ett tag men sen blev klockan så mkt så jag kände att jag inte hann med nån långpromenad.. tvingade med mig sambon istället på en joggingtur… vi bestämde oss för att prova att springa i ett mkt snabbare tempo än vanligt och springa en kortare sträcka… så det blev ca 2 km i högt tempo.. jag hade håll nästan hela tiden! Kände mig helt slut, det va riktigt jobbigt.. Men kul med variation! :)

Idag så vaknade jag vid kl sex men va helt slut efter att ha sovit dåligt inatt.. konstigt att jag ändå vaknar av mig själv vid kl sex… så jag bestämde mig för att somna om å gick upp kvart över sju istället.. Blev mysig frukost med sambon framför tv:n å sen tog jag en promenad till jobbet å va här tidigt så jag passar på att uppdatera bloggen lite innan jag börjar jobba.. Tog en omväg till jobbet så det blev en 30 min promenad. Ikväll blir det ridning som motion!

Hade matlåda med mig idag men kom precis på att jag glömt ta med våra presentkort till bion å jag måste ha dem för jag ska hämta ut biobiljetter idag.. så jag måste sticka hem på lunchen å hämta dem så det får nog bli en Naturdiet smoothie eller jämförlig till lunch..

I’ll be back!

Dagens….

Frukost: havregrynsgröt med kanel å mjölk
Förmiddag: 1 äpple
lunch: Naturdiet smoothie + en surdegsbrödbit
eftermiddag: Naturdiet smoothie + 1 nektarin
middag: Kycklingkebab... vilket ju borde va rätt ok.. bara brödet man kan klaga på ;)

Sen så fick jag riktigt glada nyheter här på kvällen så jag blev så glad!! wii :)

Nu e det sovdags! Nattinatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar