onsdag 13 juli 2011

Dag 313-314

Wiii, igår red jag ut på älskade Jack... jag som varit så rädd å feg... nu gjorde jag det i trav å allt å det gick såååå bra..han va pigg å så men inga konstigheter!! I LOVE IT!! Ser fram emot nästa gång!!

Finaste Jack :)



Har haft lite ont i musklerna , eller typ varit trött i ryggmusklerna idag... gissar att jag spände mig en del på ritten igår.. men jag slappnade inte av förrän jag hoppade av för det e hemvägen som e den svåraste..

Idag va min vän Sofie med i stallet å fick rida.. hon hade inte ridit på flera år men det såg bra ut :) å Jack skötte sig finfint! Lite seg bara, men hellre det när det e nån som inte ridit på ett tag.

Måste bara berätta en freaky sak som hände idag på jobb... snacka om stark intuition.. fick ett meddelande från en utländsk bank angående ett ärende.. å när jag skulle leta fram akten med ärendet så gick jag till helt fel skåp (å vi har många skåp) utan att tänka på det å plockade upp den rätta akten.. Som alltså låg på helt fel plats!!! om jag hade gått till "rätt skåp" där akten egentligen skulle ha legat så hade jag inte hittat den å aldrig kommit på att leta i detta skåp där den nu låg... lite läskigt minsann... ha ha..

Maten denna veckan har varit rent åt skogen :( värdelöst.. t ex idag... två mackor (dinkel) med kaviar till frukost, en halv subway till lunch, en naturdiet smoothie till eftermiddag, en halv subway till tidig middag å stekt korv med makaroner till sen middag (kl 22)... blä så dåligt... å på den nivån har det varit i veckan... inga ordentliga grönsaker.. Ska sätta mig å lägga upp en meny för nästa vecka.. å använda mig av itrims kokbok! laga lite mer som jag gjorde när jag gick på handfast minus.. men det e veckor som denna som är en stor utmaning.. där varken jag eller Mange e hemma.. ingen hinner handla å då blir det ingen ordentlig matlagning.. dvs vi behöver planera bättre!!

Men nästa vecka har sambon semester så då ska han få laga lite gott tills jag kommer hem ;) he he..

Imorn e det inte stallet utan då ska jag å sambon fira 4 år!! Tänkte ta en joggingrunda innan firandet.. that's the plan anyways..

fredag blir det ridning å lördag eller söndag joggning!

Nu blir det bedtime! Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar