tisdag 26 juli 2011

Ser ljuset i tunneln...

Dag 323-327

Ojoj så hektisk förra veckan var.. Denna veckan har börjat lite lugnare, plus att jag känner mig lite varmare i kläderna.. allt ordnar sig, på ett eller annat sätt ;) Blev nog bara en chock förra veckan med så mkt nytt och ingen att fråga.. Så nu e det 3 dagar kvar innan kollegorna börjar komma tillbaka.. känns rätt bra!

Helgen va mysig och rolig, umgicks med familjen å firade syrran :) Vi överraskade henne med frukost på sängen, och söndagen avslutades med en grillbuffee på Grand Hotell i Mölle... SÅÅÅ MYSIGT Å GOTT!! Rekommenderas starkt.. Det regnade heeela helgen men det gjorde faktiskt ingenting, vi sysselsatte oss med trevligheter ändå!

Igår (måndag) så fyllde svägerskan 25 så då va det stort släktkalas för henne. God mat å trevligt att träffa alla :) Hon fick en Kite-bräda och jag blev så sugen på att prova på att Kite:a... Så det ska jag banne mig göra :)

Idag e det dags för stallet och det ska bli kul.. inte varit där nu sen i torsdags så jag börjar sakna Jackepack!

Inte vägt mig på länge nu... å inte joggat... bådar inte gott.. har verkligen kommit ur fas.. behöver mig en rejäl spark i baken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar