onsdag 6 juli 2011

Dag 307

Jajamän, imorse vaknade jag strax efter sex å gick upp vid halv sju.. blev mysig frukost med sambon framför morgonnyheterna, sen en liten promenad innan jag åkte tidigt till jobb. Bra start på dagen!! Maten har blivit som följer..

Frukost: havregrynsgröt med kanel å mjölk
förmiddagsmellanmål; 1 banan
lunch: färsbiff med potatismos å lingon (jag vet jag vet, kasst val...)
eftermiddag: 1 nektarin, två mackor kavring med ost
kvällsmat: quinoasallad med tomat å gurka samt ölkorv
snesteg: 1 liten bit krans, 1 ruta mörk choklad

Inga toppenmåltider.. men men...

Nu ska jag strax iväg på en promenad med vännen Charlotte! Tänkte jogga bort till henne(1,5 km) å sen promenerar vi kanske en timme å sen jogga hem så blir det joggat totalt 3 km å en hel del promenad :) Tycker jag har rört rätt mkt på mig idag om vi räknar med den kommande kvällspromenaden så det känns ok.. men så här kan jag ju inte göra varje dag.. Bra att skriva upp varje dag så jag e medveten om mina val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar