lördag 27 augusti 2011

Ja som sagt så gav jag upp med LCD-kuren.. det gick inte.. inte alls samma motivation som förra året.. plus den senaste veckan har varit "den där veckan" i månaden då man är så otroligt sugen på allt... och så va det malmöfestivalen.. så jag va ute å åt på festivalen varje dag.. inte alls handfast minus.. men men, det va GOTT och jag vägde mig idag å då stod vågen på 76 kg så 0,5 kg upp.. känns helt ok! Nu ska det bli bättre med maten... 2 + 2 där de två vanliga målen ska vara low carb.. Så ska det nog bli ordning å reda på vågen ;) Inte kunnat börja med vattengympan än pga av den där veckan... och den kommande veckan hinner jag inte pga andra aktiviteter de dagarna det är.. och jag kommer ha väldigt fullt upp närmsta veckan för nästa lördag har jag min 30-års fest!! nästan 50 per och jag har hyrt lokal.. kommer bli STORT! men känns under kontroll än så länge :)

Igårkväll såg vi the Arks avskedspelning på stortorget i Malmö.. inte den bästa konsert jag sett med dem, men jag älskar dem ändå. <3

ikväll blir det kräftskiva hos en min vän och kollega Camilla :) så kräftorna ligger på tining i badkaret :) ska bli sååå gott och trevligt!!

Imorn blir det mer planering/handling inför festen och sen på eftermiddagen ska jag på min första hoppträning med Jack (hästen).. ska bli väldigt kul!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar