onsdag 17 augusti 2011

fina resultat

Dag 3 (349) - vikt 76,1 kg ( - 2,2 kg )

Vågens resultat när man kör så här hårt gör mig motiverad att fortsätta lite till.. igårkväll va jag redo att ge upp.. åt tom två såna små saltpastiller innan jag sansade mig igen. Sååå hungrig å sugen på ALLT! Men när jag vägde mig imorse och såg 76,1 kg dvs totalt - 2,2 kg på två dagar så kändes det mkt bättre... och värt att kämpa. nu e det bara 6 kilo kvar.. tjohoo! ;) Vet att det e nu i början som det händer mest och att det är mkt vatten men jag e glad för varje hekto som försvinner nu på två veckor.. Jag har bestämt mig, kör bara t o m nästa fredag sen får det räcka. vad som är kvar sen kan jag ta med 2+2... men jag behövde denna rivstarten för att komma igång igen.. och för att inse hur mkt småätande som kommit tillbaka!

Fortfarande jäkligt ont i ryggen.. Står på jobb men då å då går jag å lägger mig i soffan för att vila ryggen... blir så trött i kroppen (rygg å knä/ben) annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar