måndag 22 augusti 2011

pannkaka...

jepp, det blev bara pannkaka av det där försöket.. ha ha... Har inte ens 5 % samma viljestyrka nu när det handlade om några få kilo som jag hade när det gällde 25 kilon.. Gav upp i lördags å har kört 2+2 sen dess.. och inte ens hållt mig till handfast minus.. det blev för mkt! så nu har jag en ny plan... heja mig ;)

Fortsätta med ridningen såklart men ingen mer joggning. Jag tänkte först köpa tränignskort men det kommer jag bara hinna använda 2 månader (å jag är inte så sugen på det just nu heller) innan jag reser bort i ca 6 veckor.. Så jag ska börja simma igen på Kockum Fritid där de även har vattengympa! Så varva ridning, simning och vattengympa så blir det nog bra.. Å sen efter årsskiftet så får jag nytt friskvårdsbidrag från jobbet som jag ska använda till att köpa gymkort eller liknande.. om jag e gymsugen då.. så ridning och simning/vattengympa är den nya planen! och ta det lugnt med godis å sånt.. max en unnardag per vecka.. köra lite low-carb och promenera.. så får det bli! vågen står iaf på 75,5 vilket känns ok... så får den sakta glida neråt... men definitivt inte uppåt!

Helgen fick jag mkt gjort inför min fest.. Åkte till Tyskland å handlade sprit samt planerade bufféematen så nu känner jag att jag har koll på läget :) mindre saker kvar! längtar till festen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar