tisdag 2 augusti 2011

Ring ring ring!!

Dag 334

Wiiiiiii, helt otroligt! Mange kom å mötte mig på jobbet idag när jag slutade för att vi skulle gå och leta ring.. och vi har varit på alla smyckes butiker ett par gånger, inte minst guldfynd.. men vi gick in för 5e gången, väldigt oinspirerade för jag brukar inte tycka de har något fint.. men då såg jag den!!!! MIN BLIVANDE RING! Jag föll för den direkt!! sååå fin.. imorn ska jag hämta den! tjohoooo!!!

Sen käkade vi en mysig middag i stan innan jag åkte en sväng till stallet å därefter så va det raka vägen ner till Ribban (stranden) för ett glas vin med stalltjejerna :) super mysigt!!



Planen var dock att jogga en runda ikväll, det hanns dock inte med... eller prioriterades inte rättare sagt.. Å imorn hinns det inte.. Men på TORSDAG blir det jogging minsann!!!

Ett litet bakslag på planeringen är att vi idag fick veta hur krångligt det är att byta efternamn till ett gammalt släktnamn.. puh!! Men det ska nog gå det med ;)

Imorn ska jag åka å titta på festlokalen på lunchen och sen blir det sushikväll med mina andra girls! Looking forward to it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar