torsdag 18 augusti 2011

Det går framåt

Dag 4 (350) - vikt 75,7 kg ( - 2,6 kg)

Inte lika bra resultat men jag åt en extra bar igårkväll.. jag red och kände mig svimfärdig efter så jag kunde inte låta bli... det känns rätt tufft just nu.. precis som förra året så känns det som att gå in i en vägg den 3e/4e dagen... frusen, trött och yr.. men det blir bättre.. fattar inte hur jag pallade i 11 veckor förra året!???

Huuungriiiig!!! jobbar ju mitt i stan och imorn börjar ju malmöfestivalen så nu har nästan alla mat/godis-stånd kommit upp så inom 20 meter från porten till mitt jobb kan man köpa munkar, våfflor, godis, langos och allt möjligt annat fett och suuuupergott!! Snacka om prövning att inte få äta nåt den närmsta veckan!! Men tänk så bra också… hade jag ätit vanlig så hade jag säkert gått upp i vikt denna veckan istället för att gå ner :)

Nu e det 7 dagar kvar.. går jag ner minst 3 hekto om dagen i snitt så ligger jag runt 73,5 kg då å isf kommer jag känna mig såå nöjd! Sen tar jag de sista kilona med 2 + 2... bara jag går ner drygt 2 kg till så vore det underbart!! Mer hanterbart än när jag hade 8 kg att gå ner.. (för 4 dagar sen...)

dricker så himla mkt vatten.. fyller på glaset heela tiden.. så går på toa oftare än vanligt också.. puh!

Tog en 30-minuters promenad på lunchen idag.. skönt att röra på sig! Ryggen känns mkt bättre så jag kan gå som vanligt igen.. Fortf lite ont men det är ok! Imornbitti ska jag till naprapaten så får vi se hur det går.

UPPDATERUNG;

Jag kommer inte klara en hel vecka till!!! Huuungriiiig :( t o m söndag sen får jag se... men iaf till söndag! puh... känns som en evighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar