tisdag 16 augusti 2011

LCD - dag 2

Dag 2 (348) - vikt 77,4 kg ( - 0,9 kg )

Jag är hemma idag för att vila ryggen.. måste stå på jobbet (eftersom jag inte får sitta av naprapaten, plus att det gör ont när jag sitter) å det e jobbigt i 8 timmar.. får inte minst ont i mina knän av att stå så länge. Så idag blir en rehabiliteringsdag med mkt vila för ryggen. Måste få ordning på ryggen, är så trött på att ha ont å har ju haft konstant lite ont i över 3 år.. dags att ta tag i det! så idag blir det lugna promenader, cykling och ligga ner. La mig på spikmattan igårkväll å somnade direkt.. låter knäppt men det är så skönt.. först gör det ont i några minuter men sen sprids det en värme över ryggen å sen somnar jag.. Så det blir nog lite spikmatta för ryggens skull idag också, och därmed kanske en tupplur också.. ha ha..

Trevligt att titta på vågen imorse.. minus nästan ett helt kilo på första dagen! Men sen e det lite missvisande eftersom man alltid väger lite mer på måndagar efter helgens gottande. Men det känns som en bra start!! 7,4 kilo kvar :)

Började dagen med en smoothie, sen blir det en bar till lunch, smoothie på eftermiddagen och en bar till middag. Och inte att förglömma, MASSA VATTEN!!

Kram så länge!

UPPDATERING:

jag e sååå hungrig... hjääälp hur ska jag klara detta?? Det e sååån skillnad när det handlar om 7-8 kilo istället för 25 kilo... bläää jag vill ääääta!! om 30 min får jag ta min eftermiddagsbar.. blir ingen smoothie när jag e så här hungrig..

1 kommentar:

  1. Tack för ditt inlägg! Jag behövde en spark i baken! Ibland försvinner verkligen tiden och jag glömmer bort att skriva :)

    Vad roligt att du är på banan och kör!!! :) Längtar tills jag kan sätta igång igen, mina kilon har ju bara lagt sig på mig igen pga graviditeten OCH för mycket av det goda.. Jag kan ju inte träna heller (eller promenera alls) så det hjälper ju knappast.. Längtar tills jag är på banan igen!

    Heja duktiga du!
    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera